Wraz z rozwojem marki Nicolaus Bank, firma zaczęła odczuwać potrzebę ulepszenia procesu obsługi klienta oraz poprawę efektywności działań sprzedażowych. Zobacz, jak krok po kroku opracowaliśmy skuteczne narzędzie, które m.in. umożliwiło centralne gromadzenie danych o klientach, ułatwiło zarządzanie i raportowanie.
Nicolaus Bank to nowe oblicze Banku Spółdzielczego w Toruniu. Wraz z rebrandingiem całej marki, firma zdecydowała się również na stworzenie i zaimplementowanie nowoczesnej strony internetowej z możliwością wypełniania wniosków online. Zobacz, jakie udało nam się osiągnąć efekty!
Wraz z rozwojem biznesu, firma TUZ postanowiła ułatwić swoim klientom skorzystanie ze swojej oferty – i to bez wychodzenia z domu. Zobacz, jak opracowaliśmy rozwiązanie, które pomaga w doborze odpowiedniej polisy, oblicza jej cenę oraz umożliwia zdalny zakup.
Stworzyliśmy zupełnie nowy sklep internetowy dla marki kosmetycznej! Zobacz, jak krok po kroku zmieniliśmy przestarzały e-commerce w nowoczesny i funkcjonalny serwis, dopasowany do współczesnych standardów, wymagań biznesu i oczekiwań Klienta.
Wspieranie przedsiębiorczości to jedno z głównych zadań Bydgoskiej Agencji Rozwoju Regionalnego. W tym celu powstała na ich stronie dedykowana Baza Firm – miejsce do promocji i nawiązywania kontaktów biznesowych.
Wolne wczytywanie się strony, utrudnione zarządzanie sklepem i problem z dostępnością produktów to tylko niektóre z wyzwań, którym musieliśmy stawić czoła. Jak udało nam się zmienić UniPack.pl w sprawnie funkcjonującą hurtownie online?