Landing page to specyficzny rodzaj pojedynczej strony internetowej, która jest kluczowym elementem prawie każdej strategii marketingowej opartej na działaniach online. To
miejsce docelowe kampanii reklamowej, do którego trafiają użytkownicy po kliknięciu w dany link.
Głównym zadaniem landing page’a jest realizacja konkretnego celu oraz
wezwanie do działania (CTA). Może on służyć generowaniu leadów, promocji marki, sprzedaży produktu lub usługi czy też pełnić funkcję informacyjną. W odróżnieniu od tradycyjnej strony internetowej, landing
page w całości koncentruje się na jednym zdaniu. Dlatego też zawiera w sobie znacznie mniejszą ilość informacji, ma prostą budowę i ograniczoną możliwość nawigacji, a także
nakłania użytkownika do wykonania określonej czynności – np. zakupu produktu, wypełnienia formularza, skorzystania z rabatu, pobrania materiałów.
Chcesz pozyskać nowych klientów i zwiększyć sprzedaż? Zrób to
z nami!
Strony docelowe i towarzyszące im formularze do pozyskiwania danych użytkowników to dwa główne elementy działań, mających na celu generowanie leadów. Bez nich znacznie ciężej byłoby przekształcić odwiedzających stronę w potencjalnych klientów i zwiększyć konwersję.
W UDI wiemy, że skuteczny landing page może więcej niż zwykła strona internetowa. Dokładamy wszelkich starań, aby tworzone i wdrażane przez nas projekty spełniały najważniejsze cele Twojego biznesu i napędzały sprzedaż.
Zastanawiasz się, jak będzie wyglądać nasza współpraca przy tworzeniu landing pages? Oto 6 prostych kroków na drodze do idealnej strony docelowej! Każdy z nich realizowanych jest przez specjalistę z danej dziedziny, a nad całością procesu czuwa dedykowany project manager, z którym będziesz w stałym kontakcie.
Proces tworzenia landing page’a rozpoczniemy od wypełnienia przez Ciebie formularza briefu, w którym opowiesz nam o swoich potrzebach i oczekiwaniach. W przypadku wątpliwości lub problemów z jego wypełnieniem zawsze możesz liczyć na wsparcie managera projektu.
W oparciu o otrzymane informacje, przygotujemy dokument specyfikacji. Będzie on szczegółowo określał kwestie technologiczne, funkcjonalne oraz wizualne tworzonej strony docelowej.
Po akceptacji przez Ciebie wszystkich założeń projektu, zostanie on przekazany do graphic designera oraz specjalisty UX, którzy przygotują projekt graficzny. Jeśli będziesz chciał go zmodyfikować, możesz w każdej chwili zgłosić swoje uwagi.
Design gotowy, więc czas przejść do programowania! Po akceptacji projektu graficznego zostanie on skierowany do naszych programistów, którzy przekują opracowane wcześniej wizualizacje w pełni funkcjonalny landing page z wykorzystaniem WordPressa.
Kolejnym etapem są testy oraz końcowy audyt wewnętrzny. Landing page jest weryfikowany pod kątem ewentualnych błędów i zgodności ze specyfikacją. Nasze testy funkcjonalne obejmują wszystkie najpopularniejsze przeglądarki internetowe oraz urządzenia mobilne (Android, iOS). Dodatkowo przeprowadzona zostaje optymalizacja strony pod kątem SEO, szybkości ładowania oraz zgodności z tzw. dobrymi praktykami Google dla webmasterów.
Na koniec uruchamiamy produkcyjnie Twój landing page. Jeżeli zajdzie taka potrzeba, możesz liczyć z naszej strony na doradztwo w zakresie kwestii technicznych, a po zakończeniu prac otrzymasz dostęp do naszego systemu HelpDesk. Uruchomiony landing page może także zostać objęty dodatkową usługą wsparcia w zakresie administracji oraz jego dalszego rozwoju.
Landing page może być stworzony w wielu różnych celach. Wydałeś e-booka i chcesz się nim podzielić z innymi? Wprowadziłeś nowy produkt do oferty, który potrzebuje promocji? A może organizujesz wydarzenie, które chcesz nagłośnić? Dzięki dobrze zaprojektowanej i atrakcyjnej stronie docelowej łatwiej będzie osiągnąć to na czym najbardziej Ci zależy.
Dzięki skutecznym landing pages nie tylko będziesz w stanie przekonać użytkownika do wykonania określonego zadania. Pozwolą one także na wykreowanie konkretnego wizerunku marki, ułatwią dotarcie z komunikatem do wybranej grupy docelowej, pozytywnie wpłyną na pozyskiwanie leadów i wzrost konwersji. Jednocześnie będą wspierać pozycjonowanie strony firmowej i staną się źródłem przydatnych danych do analityki działań.
Aby tak się stało, landing page musi być przede wszystkim zaprojektowany z myślą o użytkowniku i jego potrzebach. Szybkość ładowania, atrakcyjny design, intuicyjny UX, responsywność strony czy jasność komunikatów to tylko niektóre z kwestii, wpływających na skuteczność kampanii reklamowej. Ale Ty nie musisz się tym przejmować – o wszystko zadbamy za Ciebie.
Pakiet | Landing Page Standard |
Landing Page PRO CRM |
Landing Page Custom |
---|---|---|---|
Indywidualny projekt graficzny | tak | tak | tak |
Liczba formularzy kontaktowych | 1 | 1 | indywidualnie |
Wbudowany MINI CRM | nie | tak | indywidualnie |
Integracja z zewnętrznym CRM | opcjonalnie | opcjonalnie | opcjonalnie |
Google Recaptcha | tak | tak | tak |
Optymalizacja Google Page Speed | tak | tak | tak |
SEO ready | tak | tak | tak |
RODO ready | opcjonalnie | opcjonalnie | opcjonalnie |
Optymalizacja RWD | tak | tak | tak |
Wdrożenie certyfikatu SSL | tak | tak | tak |
Projekt LOGO | opcjonalnie | opcjonalnie | opcjonalnie |
Wielojęzyczność (WPML) | opcjonalnie | opcjonalnie | opcjonalnie |
Integracja LiveChat | opcjonalnie | opcjonalnie | opcjonalnie |
Integracja Google Maps | tak | tak | tak |
Dostęp do systemu HelpDesk | tak | tak | tak |
Cena | od 990zł | od 1999zł | indywidualnie |
Bydgoska Agencja Rozwoju Regionalnego od kilku lat współpracuje z UDI, powierzając firmie bieżące utrzymanie strony internetowej.
Nasza współpraca zawsze przebiegała sprawnie i terminowo. Na każdym etapie realizacji poszczególnych projektów mogliśmy liczyć na dobrą komunikację, fachowe doradztwo, trafne sugestie oraz dążenie do szybkiego rozwiązywania problemów.
UDI to nasz partner w zakresie dostarczania usług i rozwiązań IT. Powierzyliśmy im stworzenie i zaimplementowanie nowej strony internetowej TUZ.pl.
Z uwagi na pozytywne doświadczenia, wynikające z dotychczasowej współpracy, zdecydowaliśmy się na przekazanie UDI do realizacji kolejnych projektów, związanych z platformami sprzedaży polis ubezpieczeniowych online.
Nasza współpraca przebiegała bardzo pomyślnie i z przyjemnością rekomendujemy UDI jako dostawcę usług technologicznych!
Przez cały czas mogliśmy liczyć na bezproblemową komunikację, fachowe doradztwo, sprawną realizację zadań oraz duże zaangażowanie zespołu. Dzięki indywidualnemu podejściu oraz partnerskim relacjom, wspólnie wypracowaliśmy rozwiązania, dopasowane do potrzeb banku oraz oczekiwań klientów.