TUZ Ubezpieczenia to Towarzystwo Ubezpieczeń Zdalnych, oferujące szeroki wybór polis ubezpieczeniowych zarówno dla klientów indywidualnych, jak i biznesowych. Firma działa na rynku od 2003 roku i świadczy usługi m.in. w zakresie ubezpieczeń osobowych, rolniczych, firmowych, transportowych i grupowych.
TUZ Ubezpieczenia jest liderem branży ubezpieczeniowej. W 2019 roku firma otrzymała nagrodę „Instytucja finansowa przyjazna mediacji” przyznaną przez Komisję Nadzoru Finansowego, a rok później tytuł “Ubezpieczyciela miesiąca” nadany przez Gazetę Ubezpieczeniową.
WYZWANIE
Dlaczego nawiązaliśmy współpracę?
To nie była nasza pierwsza współpraca. Wcześniej mieliśmy przyjemność wykonywać kilka innych projektów dla firmy TUZ, w tym m.in. stworzyć ich nową stronę internetową.
Tym razem naszym zadaniem było sprostać rosnącym oczekiwaniom klientów ubezpieczyciela. Wraz z rozwojem biznesu, TUZ postanowiło ułatwić im skorzystanie ze swojej oferty bez wychodzenia z domu. Rozwiązanie miało być skierowane do konkretnej grupy odbiorców – rodziców dzieci w wieku szkolnym, studentów oraz agentów ubezpieczeń. Jego celem była pomoc w doborze odpowiedniej polisy, obliczaniu jej ceny oraz umożliwienie zdalnego zakupu.
UDI to nasz partner w zakresie dostarczania usług i rozwiązań IT. Firmie powierzyliśmy stworzenie oraz zaimplementowanie nowej strony internetowej TUZ.pl. Zespół specjalistów zrealizował cały projekt, dzięki czemu otrzymaliśmy nowoczesny, funkcjonalny oraz przyjazny dla użytkowników serwis internetowy. Nasza współpraca nad rozwojem serwisu kontynuowana jest w ramach usługi wsparcia.
Z uwagi na pozytywne doświadczenia, wynikające z dotychczasowej współpracy, zdecydowaliśmy się na przekazanie firmie UDI realizacji kolejnych projektów, związanych z opracowaniem oraz wdrożeniem platform do sprzedaży polis ubezpieczeniowych online.
Piotr ZadrożnyPrezes Zarządu TUZ Ubezpieczenia
NASZA STRATEGIA
Jakie rozwiązania zaproponowaliśmy?
W ramach projektu opracowaliśmy aplikację webową w postaci dwóch internetowych kalkulatorów – każdy z nich celował w inną grupę odbiorców. Narzędzia zostały zaprojektowane tak, aby były w pełni intuicyjne, przejrzyste, a także spójne z identyfikacją wizualną marki oraz wyglądem strony internetowej.
1. Kalkulator ubezpieczeń szkolnych
Przeznaczony dla dzieci oraz młodzieży w wieku szkolnym. Umożliwia zakup ubezpieczenia NNW (od następstw nieszczęśliwych) dla różnych placówek edukacyjnych: od żłobka, przez przedszkole, szkołę podstawową, aż po szkołę średnią i wyższą.
Jak to działa?
Pierwszym krokiem w kalkulatorze jest uzupełnienie podstawowych danych dotyczących oferty. Należy przede wszystkim wybrać rodzaj ubezpieczenia – zakup nowej polisy lub kontynuacja poprzednio wykupionej oferty (w tym przypadku pojawia się pole do podania numeru poprzedniej polisy). Następnie trzeba podać liczbę osób (dzieci), która ma być zgłoszona do ubezpieczenia oraz datę rozpoczęcia ochrony. Na koniec zostaje wyrażenie zgody na przesyłanie informacji drogą elektroniczną i podanie swojego adresu e-mail.
Na tym etapie wprowadziliśmy też dedykowane funkcjonalności. Są to:
Oferta specjalna – jeśli użytkownik chce skorzystać ze specjalnie dla niego stworzonej oferty ubezpieczeniowej, musi podać jej unikatowy kod. Może ona obejmować uczniów konkretnej placówki i zawierać specjalnie dla nich opracowane warunki polisy.
Kod zniżkowy – kupujący ma możliwość skorzystania z kodu rabatowego, otrzymanego od agenta ubezpieczeniowego. Po wpisaniu go w odpowiednie okienko, naliczy się on w kolejnych krokach przy cenie polisy. Jednocześnie informacja o wykorzystanym kodzie zostanie wysłana do agenta, który na tej podstawie otrzyma prowizję za sprzedaż ubezpieczenia.
Po zatwierdzeniu pierwszego kroku, użytkownik automatycznie otrzymuje wiadomość mailową na podany przez siebie adres. Zawiera ona najważniejsze dokumenty dotyczące oferowanych usług, takie jak: ogólne warunki ubezpieczenia, kartę produktu, regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną, informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych oraz obowiązki informacyjne.
Kolejnym etapem jest skonfigurowanie dopasowanej do swoich potrzeb oferty. Dla każdej z osób (jeśli wcześniej została wybrana więcej niż jedna) należy wybrać:
Rodzaj placówki, którą obejmować ma polisa (żłobek/przedszkole, szkoła podstawowa, szkoła średnia/wyższa);
Wariant ubezpieczenia (poszczególne opcje różnią się między sobą oferowanym zakresem oraz ceną, która wyliczana jest na podstawie stworzonego algorytmu).
Po podjęciu decyzji i zaznaczeniu odpowiedniego ubezpieczenia, czas na podanie wszystkich niezbędnych danych osoby ubezpieczającej (np. rodzica), a także ubezpieczanych. Następnie należy zaznaczyć obowiązkowe zgody (za zgodę na przesyłanie informacji marketingowych jest dodatkowy rabat w wysokości 5%) i przejść do finalizacji zamówienia. Użytkownik zostaje przekierowany do szybkich płatności online w systemie PayU, gdzie dokonuje płatności wybraną przez siebie metodą.
Po opłaceniu ubezpieczenia, otrzymuje wiadomość e-mail z wygenerowaną polisą w formacie PDF.
2. Kalkulator ubezpieczeń zawodowych dla agentów ubezpieczeniowych
Drugim narzędziem, które powstało w ramach współpracy, jest kalkulator ułatwiający wykupienie ubezpieczenia OC dla pracowników, wykonujących czynności agencyjne.
W tym przypadku również na samym początku należy wybrać, czy chce się wykupić nową polisę czy jej kontynuację. Następnie podać dane ubezpieczonego i ubezpieczającego oraz adres firmy. W kolejnym kroku do uzupełnienia są dodatkowe informacje o agencie, mówiące np. o dacie rozpoczęcia działalności, planowanym przychodzie, zakresie wykonywanych czynności i inne dane pozwalające lepiej wycenić usługę. Na ich podstawie obliczana jest wysokość składki ubezpieczenia. Jeśli użytkownik ją zaakceptuje, może przejść do dokonania płatności, po czym otrzyma polisę w wiadomości e-mail.
EFEKTY
Co udało nam się uzyskać?
Dedykowana i zoptymalizowana pod potrzeby Klienta wtyczka do WordPressa
Szybki, wygodny i zautomatyzowany proces zakupu ubezpieczenia online
Bezpieczne i szybkie transakcje online, dzięki płatnościom PayU
Przejrzysty panel zarządzający ofertami oraz leadami
Integracje oparte o API
Kalkulatory dopasowane do urządzeń mobilnych
Wprowadzenie zaproponowanych przez UDI rozwiązań przełożyło się na rozwój biznesu. Cały proces został zaprojektowany tak, aby zakup polisy odbywał się szybko, bezpiecznie i wygodnie, dzięki czemu został pozytywnie przyjęty przez naszych Klientów.
Zwiększ konkurencyjność swojej firmy na rynku i zyskaj przewagę technologiczną, dzięki wykorzystaniu dedykowanych systemów internetowych. Kalkulatory, porównywarki, platformy e-leraningowe i wiele więcej! Powiedz nam, czego potrzebujesz, a my przygotujemy dla Ciebie indywidualny projekt.
W UDI GROUP korzystamy z plików cookies w celu zapewnienia Ci najlepszych doświadczeń podczas korzystania z naszej strony internetowej. Zgadzając się na wszystkie pliki cookies, pozwolisz nam na zadbanie o Twój komfort podczas przeglądania naszej strony oraz dopasowanie wyświetlania naszej oferty do Twoich potrzeb.
W dowolnym momencie możesz dokonać zmiany swojego wyboru, klikając opcję Spersonalizuj. Aby dowiedzieć się więcej, zapoznaj się z naszą Polityką prywatności.
Pliki cookie absolutnie niezbędne do prawidłowego funkcjonowania witryny. Te pliki cookie zapewniają anonimowe działanie podstawowych funkcji i zabezpieczeń witryny.
Cookie
Czas przechowywania
Opis
cookielawinfo-checkbox-advertisement
1 rok
Ustawiony przez wtyczkę RODO Cookie Consent do przechowywania zgody użytkownika na pliki cookie w kategorii „Reklamy”.
cookielawinfo-checkbox-analytics
1 rok
Ustawiony przez wtyczkę RODO Cookie Consent do przechowywania zgody użytkownika na pliki cookie w kategorii „Analityczne”.
cookielawinfo-checkbox-functional
1 rok
Ustawiony przez wtyczkę RODO Cookie Consent do przechowywania zgody użytkownika na pliki cookie w kategorii „Funkcjonalne”.
cookielawinfo-checkbox-necessary
1 rok
Ustawiony przez wtyczkę RODO Cookie Consent do przechowywania zgody użytkownika na pliki cookie w kategorii „Niezbędne do świadczenia usługi”.
cookielawinfo-checkbox-others
1 rok
Ustawiony przez wtyczkę RODO Cookie Consent do przechowywania zgody użytkownika na pliki cookie w kategorii „Inne”.
cookielawinfo-checkbox-performance
1 rok
Ustawiony przez wtyczkę RODO Cookie Consent do przechowywania zgody użytkownika na pliki cookie w kategorii „Wydajność”.
CookieLawInfoConsent
1 rok
Rejestruje domyślny stan przycisku odpowiedniej kategorii i status CCPA. Działa tylko w koordynacji z podstawowym plikiem cookie.
viewed_cookie_policy
1 rok
Ten plik cookie jest ustawiany przez naszą wtyczkę do zarządzania zgodami Użytkowników, w celu przechowywania informacji, czy Użytkownik wyraził zgodę na korzystanie z plików cookie. Nie przechowuje żadnych danych osobowych.
Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać określone funkcje, takie jak udostępnianie treści witryny na platformach społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.
Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.
Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób odwiedzający wchodzą w interakcję ze stroną internetową. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o wskaźnikach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.
Cookie
Czas przechowywania
Opis
_ga
2 lata
Plik cookie _ga, instalowany przez Google Analytics, oblicza dane dotyczące odwiedzających, sesji i kampanii marketingowych, a także śledzi wykorzystanie witryny na potrzeby raportu analitycznego witryny. Plik cookie przechowuje informacje anonimowo i przypisuje losowo wygenerowany numer w celu rozpoznania unikalnych Użytkowników.
_ga_PTEZP1XK87
2 lata
Ten plik cookie instalowany jest przez Google Analytics.
Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania odwiedzającym odpowiednich reklam i kampanii marketingowych. Te pliki cookie śledzą odwiedzających w witrynach i zbierają informacje w celu dostarczania dostosowanych reklam.
Cookie
Czas przechowywania
Opis
NID
6 miesięcy
Plik cookie NID ustawiony przez Google służy do celów reklamowych; aby ograniczyć liczbę wyświetleń reklamy użytkownikowi, wyciszyć niechciane reklamy i zmierzyć skuteczność reklam.