brief projektowy
Odpowiedz na poniższe pytania. Udzielone informacje pomogą nam lepiej zrozumieć Twoje potrzeby i przygotować wycenę projektu.
1. Podaj adres swojej strony internetowej
2. Gdzie chcesz prowadzić kampanię reklamową? GoogleFacebookLinkedInInstagram
3. Jaki jest główny cel Twoich działań? Sprzedaż produktów lub usługWzrost ruchu na stronieZwiększenie świadomości markiZwiększenie sprzedaży wśród dotychczasowych klientówPromocja konkretnej usługi lub produktuGenerowanie leadówInne
4. Czy w związku z działaniami SEM planujesz uruchomić dedykowany landing page? Tak, już mam stworzony landing pageTak, będę chciał zlecić stworzenie landing page’aNieNie wiem
5. Czy potrzebujesz wsparcia w przygotowaniu materiałów graficznych (np. banerów)? TakNie
6. Czy w Twojej firmie były prowadzone wcześniej działania z zakresu SEM? TakNie
7. Określ swój miesięczny budżet na działania SEM mniej niż 2 000 zł2 000 - 5 000 zł5 000 - 10 000 złpowyżej 10 000 złNie mam określonego budżetu. / Nie wiem, ile to może kosztować.
Informacje uzupełniające
1. Czy chcesz coś jeszcze dodać?
2. Imię i nazwisko*
3. Nazwa firmy
4. E-mail*
5. Telefon*
6. Załączniki
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest UDI GROUP SP. Z O.O. z siedzibą przy ul. Marszałkowska 58, 00-545 Warszawa. Wszystkie informacje dotyczące Administratora znajdują się pod linkiem udigroup.pl. Podanie wymaganych danych osobowych jest dobrowolne, ale konieczne w celu przesłania zapytania przy użyciu formularza kontaktowego oraz uzyskania odpowiedzi. Udzielona zgoda na przetwarzanie danych osobowych może zostać w każdym czasie wycofana. Treść pochodzi ze strony: udigroup.pl. Nasze treści monitorujemy na bieżąco dlatego naprawdę, nie kopiuj ich bez naszej zgody bo to prawnie zabronione.
Poprzedni krok